Office Manager @Atu Advertising
Simți că se ascunde în tine o dorință nestăpânită de a organiza tot ceea ce vezi?
Consideri că o comunicare eficientă este cheia preîntâmpinării/ rezolvării situațiilor neprevăzute?
Zâmbetul îți este alături chiar și atunci când nu mai reușești să ții minte numărul task-urilor?
Reușești să transmiți atât verbal, cât și în scris o idee în așa fel încât să fie înțeleasă din prima?
Ai carnet de conducere categoria B și ceva experiență în traficul urban? Sau vrei să îl obții? 😉
Calculele matematice nu reprezintă pentru tine o problemă?
Advertisingul și oamenii din spatele lui îți stârnesc interesul?
Ai experiență într-un job de Office Manager/Assistant Manager?
Dacă răspunsul este da la toate întrebările de mai sus, îți propunem un schimb, zicem noi, echitabil – tu ne dai trăsăturile astea timp de 8 ore/ zi, 5 zile/ săptămână, iar noi îți vom da:
- De organizat și suportat o echipă cel puțin interesantă;
- De redactat și ordonat diverse documente (cereri, procese verbale, contracte etc.);
- Posibilitatea de a te distra cât e ziua de lungă cu Excel-uri și tot felul de listuțe;
- De programat întâlniri cu furnizori și colaboratori;
- O echipă cel puțin interesantă, alături de care vei participa la brainstorming-uri, team building-uri și evenimente memorabile.
- Salariu corelat cu abilitățile și experiența profesională, care va ține pasul evoluției tale.
- Prime și bonusuri de performanță și vechime.
- Tichete de masă.
- Tichete cadou de Paște și Crăciun.
- Pachet de servicii medicale.
- Zile de concediu de odihnă suplimentare, în funcție de vechimea în companie.
- Posibilitatea de a-ți îmbogăți atuurile, prin training-uri și cursuri de specialitate.
- Garanția că plictiseala nu va interveni niciodată la birou. 😊
- Pauze flexibile, în care te poți bucura de super-aparatul de cafea din birou.
Acestea fiind anunțate, nu ne mai rămâne decât să îți așteptăm CV-ul până în 31 ianuarie 2023, pe adresa de e-mail jobs@atu.ro, cu mențiunea în subiect “Office Manager”.